vineri, 16 decembrie 2011

Suntem mai prejos? :(

Stiti stateam si ma gandeam...Noi am facut blogul asta din prostie fiindca pur si simplu voiam sa incercam ceva nou...Era prilejul de a cunoaste mai multi oameni si de a discuta despre gemenii nostrii favoriti..:D...In plus era vacanta si ne plictiseam...:P..Dar sa trecem peste asta...Am vazut ca tara nostra nu prea este bagata in seama la capitolul "fani Jedward " si ca desi suntem discriminati ca tara noi am incercat sa ne extindem pe internet si nu numai...Adica daca dati un search pe Google cu jedward romania va vor aparea paginile de pe facebook ,twitter sau chiar postari de pe blogul nostru facute de fani romani(pe tumblr nu am gasit inca dar sunt sigura ca va exista si o pagina facuta de romani acolo :D)...Daca cautam alta tara precum Germania ,eu am gasit doar o pagina de facebook si postari de pe JedwardGenius....La Suedia si Finlanda am gasit de toate(twitter+ facebook +blog )iar la U.K sau Irlanda trebuie sa mai zic ceva?:))
Chestia care ma enerveaza este ca desi avem pagini pe site-urile astea tot nu suntem bagati in seama...Am inteles ca poate eu nu sunt asa de importanta printre cei 480.000 de fani dar ,poate ca fiecare dintre noi ne-am simti mai speciali daca ar vorbi mai mult despre toate tarile in care  sunt fani...nu doar despre Uk,Irlanda ,Germania Suedia si Finlanda...Adica daca nu i-am intalnit inca,macar sa ne dea si noua speranta ca stiu ca mai exista si alti fani in Europa si nu numai...:|

                            Peace out...
                                      Kate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu