luni, 26 decembrie 2011

Jedreams...:D

Si cum Mos Craciun nu ne-a indeplinit dorinta (de a-i gasi pe Jedward sub brad...)singurul lucru ramas este sa speram ca se va indeplini vreodata.Asa ca m-am gandit la o povestioara care sa va dea frau imaginatiei si in plus am adaugat poze ca sa va mearga mintea mai bine :D.
Enjoy:D

 Ma trezesc si vad ca e dimineata.
 Ca de obicei,mai lenevesc putin in pat :D
 Si apoi realizez...E dimineata de Craciun!
 Ma indrept gratios catre brad,fara a face vreun zgomot,caci parintii mei dorm inca...
 Cand ajung in fata bradului raman cam asa:


 Si incep sa tip...
La doar cativa pasi de mine se aflau JEDWARD...
...ei zambesc catre mine cam asa:

 Iar eu aratam astfel:
 In capul meu eram cam asa:


Insa in realitate...

 Si Jedward au zis:
"Mda...Pun pariu ca e un jedhead ."

 Apoi imi arata zambetele lor dragute...
Iar eu atunci...
 Deodata deschid ochii...
 ...si imi dau seama ca de fapt visasem...
 "Ah ,la naiba...A fost un vis..:("
 "Ehh...inapoi la viata mea normala...:D"

 Sper ca macar v-am facut sa zambiti putin..
Peace out !
Kate:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu