vineri, 9 decembrie 2011

Maybe someday...:D

Am gasit mai demult un video pe internet cu un Interviu Jedward...Nu era un video ca oricare altul de pe Youtube ci era pus pe site-ul Peteava.ro ceea ce m-a uimit caci nu credeam vreodata ca ei vor fi pusi pe un site romanesc..:|...Dar sa sarim peste asta ...vroiam sa zic, ca v-ati inchipuit vreodata cum ar fi ca Jedward sa vina la o emisiune romaneasca?Ceva de genul 'Neatza cu Razvan si Dani,sau Rai da' buni sau poate chiar la X factor sa cante...:D...Numai cand imi imaginez ma apuca rasul..:))...Va dati seama ce amuzanti ar fi?Cred ca numai televizoarele din casa mea ar face jumatate din procentele de la audienta =))...
Mai misto ar fi fost daca John si Edward si-ar face o emisiune sau mai bine un serial (cum e Viata minunata a lui Zack si Cody) fiindca eu si Johanna avem deja idei de episoade pentru un sezon si cred ca ar fi foarte iubite de lume.:).Si chestia cea mai interesanta ...Dupa ce am vorbit despre "serial" Johanna se gandea cum ar trebui sa sune vocile lor dublate in romana..:)) Va las si pe voi sa va imaginati asta...:D
Peace out !Kate:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu