miercuri, 23 mai 2012

Jedward made us proud!They did it!

   Daaaaaaaaaaa...Jedward au trecut!Era de necrezut daca nu treceau...Si sincer eu una cand am vazut ca pe la inceputul selectiei  nu aparea "steagul Irlandei" am pariat pe orice ca Jedward o sa fie ultimii.Si uite ca am avut gura "pocita".Ei bine,eu , Johanna si o alta piretena ne tot trimiteam mesaje pe mess de genul:"Hai IRLANDA!!" "ACU' INTRA JEDWARD!.HAI JEDWARD!!" ...si mai stateam cateva secunde si iar incepeam :''JEDWARD TREBUIE SA TREACA ,ACUUUUUM''.Si cand vedeam ca gemenii nu mai apareau eram ceva de genul:"HAI,HAI,HAI,HAI,HAI,...JED-WARD !HAI JEDWARD!TREBUIE SA TREACA !HAI BAIETI!"..si cand mai vedeam ca trecea o tara care nu era Irlanda incepeam sa o "laudam" daca puteam zice asa.(dar evidnt nu pot pune continutul mesajelor aici caci probabil blogul ar fi raportat...).
   Ok ,dar sa trecem peste asta!
   Show-ul a fost bestial...Lumini,miscari in sincron,costume argintii(La care nu ma asteptam.Ma asteptam sa vad costume albastre...)fantana cu apa si evident iubitii nostri Jedward.In plus melodia live chiar a sunat foarte bine si vocile de pe fundal care pe mine ma enervau nu prea s-au auzit.A fost superb,ce sa mai...


   Insa la un moment dat cred ca si voi ati auzit (daca v-ati uitat la TV) ca prezentatoarea a spus ca "ei nu-i plac Jedward fiindca mai mult au dansat decat au cantat" sau ceva de genul acesta.La care eu si prietenele mele am inceput "sa o laudam " si pe ea.Cum sa nu-ti placa?Poate fiecare are gusturile lui dar cand toate melodiile sunt plcistisitoare si fix ultima te face sa sari de pe scaun nu prea cred ca nu poate sa-ti placa.Jedward au avut cel mai frumos show si din nou ne-au dat dovada de cata imaginatie pot contine creierele lor.
   Dar in fine...Ma bucurat faptul ca totusi el,prezentatorul,a pariat inainte ca Jedward vor fii cei alesi ultimii si a spus ca lui i-a placut spectacolul facut de ei.



   Bine ca macar si tara noastra a trecut ,asa ca ne vedem cu Jedward in finala.Pana atunci va las sa va bucurati!

   Peace out,Kate;x




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu