sâmbătă, 25 februarie 2012

Jedward's next stop:Azerbaijan =;)

YEEEEEEEEEEEEY....They did it!!!Jedward ne-au facut din nou mandrii ca suntem fanii lor...Au trecut si de selectia nationala si acum vor merge cu piesa Waterline in semi-finalele din Azerbaijan care au loc in mai.Eu una eram sigura ca vor castiga fiindca fanele din Irlanda sunt inebunite dupa ei si stim cam cum s-ar sacrifica o fana inebunita,asa ca cu nebunie lor au strans desule voturi cat sa castige...Cred ca ar fi fost o dezamagire mare pentru noi daca nu ar fi castigat chiar daca i-am fi iubit la fel de mult pe gemeni insa uite ca s-a intamplat contrariul...:)
As fi vrut sa-i vad live pe net insa cum emisiunea incepea la 9:30 ora Irlandei(11:30-Ora Romaniei) si eu trebuia sa ma scol foarte devreme dimineata urmatoare,am preferat mai bine sa aflu rezultatul cand ma trezesc decat sa stau pana la 2 noaptea si sa-mi cada ochii in gura...:))...
Pana la urma,daca ve-ti cauta pe Wikipedia ve-ti vedea ca si Romania va avea cica o preselectie pe 10 Martie deci sper sa participam cu cineva de care chiar ne putem mandri si care poate ne va aduce un loc pe podium langa Jedward :))...
De-abia astept Eurovisionul caci sunt foarte curioasa ce costumatii ,miscari si efecte speciale vor avea findca daca la Lipstick au reusit sa-i lase pe toti cu gura cascata acum nu pot sa-mi imaginez ce va fi...:D

Si apropo cred ca de-abia acum se potriveste video-ul facut de Libby cu o luna in urma so check it out:D



...si nu uitati sa le spuneti tuturor aceasta veste...poate mai cream niste fani...cine stie?..:))


Peace out!
Kate;x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu