duminică, 19 februarie 2012

Jedward slogans...:D

Am intrat de curand pe site-ul sloganmaker.com pe care vad ca toata lumea incepe sa-si faca sloganuri cu orice le trece prin cap.Mai bine zis tu trebuie sa scrie cuvantul care vrei sa apara in slogan iar calculatorul isi face apoi treaba...Asa ca eu nu m-am lasat mai prejos si am incercat sa vad ce iese daca scriu JEDWARD in acea mica ''fereastra''.

Iata ce a iesit:

1.Jedward is my sport.
2.Jedward so good you want it again.
2.The Story begun with Jedward.
4.You can find your place with Jedward.
5.Jedward never sleeps.
6.Jedward is your happiness.
7.A piece of Jedward for everybody, everyday.
8.When you say Jedward you've said it all.
9.Chuck Norris loves Jedward.
10.More smiles with Jedward
11.Jedward the real dream.
12.Jedward never lies.
13.Just the kiss of Jedward.
14.Nothing is like Jedward.
15.There's a bit of jedward in all of us.

Acestea sunt doar cateva care mi-ai placut mai mult si care ,dupa parerea mea chiar se potrivesc cu realitatea...:)).Asa ca daca vreti intrati si voi si creati orice slogan doriti...

Jedheads will enjoy it...


Peace out!
Kate;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu