vineri, 31 august 2012

JEDPOWER- Worth it?

    Cu cateva saptamani in urma Jedward incercau sa ne faca curiosi cu niste "misterioase ceasuri pline de JEDPOWER".Insa cand au aparut "pe piata" cu adevarat pentru mine a fost putina dejamagire.Sunt niste bratari subtiri din cauciuc de diferite culori(una pentru fiecare zii a saptamanii+ una care poate fi purtata in orice zii).
    Atunci cand aparusera toate fanele erau deja cu inimile la gura si cu gandul de a cumpara cel putin una.Altele spuneau ca e cam scump...Sincer eu una n-as da atat pe o chestiuta de aia decat daca ar avea un sistem care sa ma teleporteze la Jedward.:)) .Si in plus nici nu e un ceas...Adica eu scriam pe orice bratara din cauciuc sau chiar pe mana goala "Jedward" si e cam acelasi lucru.
     Va puteti uita pe site-ul http://justasec.com/   sa va lamuriti. poate va cumparati una(sper a faca livrari si la noi ca sa nu ne simtim iar excluse ca fane...).
    Va inchipuiti ca acesta a fost doar un nou mod ca Jedward sa-si faca reclama(iar de la un timp exagereaza cu reclama si cam uita ca mai sunt fani care inca asteapta video-ul cu "600k followers".Ce? Sunt singura?:)) )
    Oricum eram curioasa ce parere aveti despre "bratarele",deci voi ce credeti?Se merita?

Peace out,Kate!

4 comentarii:

  1. Partea 1.

    Buna! Bratarile sunt foarte frumoase si de calitate. Sunt asa, finute si stilysh. Pentru mine conteaza tot ceea ce simbolizeaza ele, jed advice & so much more + ca au fost create de catre frati. In plus, are acel mesaj "Call A on my phone for my friend" care te-ar putea ajuta in situatii de urgenta.

    Sunt jedpower >bands< si cum toate bands sunt din cauciuc, nici acestea nu fac exceptie. Cauciucul este de calitate foarte buna, nu miroase, are o structura confortabila, nu este nici prea moale, nici prea tare. Acel desen ca un ceas le face si mai frumoase si te duce cu gandul la acele bratari de mai demult, pe care le gaseai la surorile mai mari. In plus, scrie JEDWARD, JEDWARD, JEDWARD la infinit... JEDWARD to infinity!!! Pe acel abtibild se vad toate culorile in bataia luminii si e asa dragut! In plus, peste ele se afla o pelicula, un start lucios de plastic, sa nu se ude si sa se dezlipeasca, inteligent!

    Nuantele culorilor sunt vii, speciale... Si poti purta mai multe deodata si sa le combini intr-o multime de variatii. Adaugi diversitate in viata ta, in ziua ta. Imi place mult ideea lor.

    Ceea ce este cu totul si cu totul diferit este faptul ca bratarile jedpower band emit ioni negativi despre care se spune ca echilibreaza nivelul de ioni din corp si dau astfel o stare de optimism si energie. Nu este atestata aceasta stiinta, e la fel ca homeopatia si nici fratii nu spun asta, anunta ca "asa se zice".

    Pentru ca bratara sa emita ioni negativi este nevoie ca mai intai ionii negativi sa fie stabilizati si inclusi in materialul bratarii astfel incat aceasta sa emita ioni permanent.

    Pentru acest lucru este nevoie de o tehnologie de fabricatie avansata, nefiind usor sa ii faci sa stea acolo si sa se difuzeze. Asta ridica costul bratarilor. De aceea costa ele atat de mult. De pe just A sec le putem cumpara cu 11-10 Euro insa pretul de pe piata este de 37+ Euro. De exemplu daca le-ai gasi intr-un magazin, atat ar costa, 37+ Euro.

    Pretul unor bratari similare, cu ioni negativi costa chiar si 400 lei. Da... stiu... asa costa astfel de bratari. Apreciez mult ca fratii si firma respectiva au facut in asa fel incat pretul sa fie de 11 Euro. Asta e dragut din partea lor.

    Fabricarea lor, oamenii care lucreaza la ele, cei care le expediaza, taxele de transport si cele vamale, toate se aduna si uite ca se face o suma mare.

    Probabil ca o parte din suma merge si la JEDWARD si ma bucur mult fiindca toate ca toate, au si ei nevoie de bani. Sedintele foto, hainele, stylingul, deplasarile internationale, toate nu sunt pe degeaba, toate costa si se tot aduna.
    Ma bucur fiindca cu aceasta ocazie, poate s-au dus niste bani catre ei. Stii... le ascult melodiile, ma bucur de tot ce inseamna JEDWARD si simt ca la un momentdat trebuie sa ii si sustin astfel. O melodie cumparata pe itunes, o bratara, orice ii ajuta. Dar ei nu fac nimic pentru bani si ii ador.

    Ei au fost draguti si nu prea le-au promovat la inceput. Acum probabil ca vanzarile sunt scazute si nu acopera costurile de productie iar daca situatia nu se schimba, e grav. Nici acum nu le-au pomenit mult in video / voce asa ca sunt prea draguti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Partea 2. Ultima.

    Da, se expediaza si in Romania. Am luat eu una. :) A venit in 4 zile lucratoare, timpul minim de asteptare pentru trimiterile din UK & Irlanda. A fost trimisa par avion (adica cel mai rapid posibil). Posta Romana preda in propie mana expedierile din UK & Ireland asa ca nu a fost nevoie sa stau la coada la Posta sa o ridic.

    A venit intr-un plic alb, frumos si moale ca o perna. :) Acolo, bratara care se pare ca a calatorit foarte frumos. Plicul este unul special astfel incat bratarile sa stea cat mai bine in el. Asa cum au pus-o acolo, asa a venit. Rapid, livrata simplu si frumos.

    Ma asteptam sa fiu incantat de ea insa cand am primit-o si am purtat-o am fost mult mai incantat decat ma asteptam. E asa de finuta si simbolica...
    Cand o simt pe mana simt ca fratii ma imping de la spate sa fiu eu insumi si sa imi dau voie sa fiu fericit.

    Nu cred in ioni, am luat-o pentru ceea ce simbolizeaza ea insa cand am purtat-o am simtit asa... ca sunt iubit. Si ador asta! Ori ca eram eu foarte bucuros ca am primit-o, ori ionii.. haha. Ionii vin ca un supliment pozitiv.

    Mi-a fost greu sa economisesc, apoi eram indecis insa acum nu pot sa imi multumesc mai mult. Imi place si mai mult de ele. E cel mai bun lucru, Jedward is real, Jedward is there mi-am spus. hehehe:)

    +faptul ca au fost create de catre John & Edward... si ca ei le poarta just like you... sublim!

    Oricum, nu va stresati daca nu aveti. Esti fan adevarat, ai incredere in tine s.a.m.d si daca nu ai bratara jedpower band. Tot tu esti cu si fara bratara. Daca iti place si visezi la ea, economisteste si indeplineste-ti visul. Bucuria va fi cu atat mai mare. Poate ca nu o ai astazi insa intr-o zi o vei avea. Be pure like the brothers.

    May all your jed dreams come true ~~~~

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Nu am platit nimic la primire fiindca au suportat ei toate costurile (transport+taxe).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WOW..A fost cel mai lung comentariu pe care l-am citit pe blogul asta si sincer cand am vazut ca sunt doua parti am crezut ca o sa incepi sa ma injuri despre "cum pot sa spun asa ceva despre bratari" dar chiar m-ai facut sa zambesc.

      Mi-ai dat toate detaliile posibile despre bratari si cand am realizat ca toate aceste lucruri vin din gura unui baiat am ramas si mai impresionata.

      Sincer cu toate astea m-ai facut sa promit ca odata ,in viitorul apropiat o sa-mi iau si eu o bratara deci multumesc de sinceritate.

      Ștergere