miercuri, 25 iulie 2012

Random Jedward drawings...:D


Hey everyone!Dupa cum stiti Jedward au fost de curand in Singapore...(ma indoiesc ca nu stiti fiindca mereu spuneau ceva de tara asta.Singapore in sus si Singapore in jos...bla bla..).Si cum Singapore se afla in Asia care e primul gand care va trece prin cap cand auziti de acest continent?(Inafara de chinezi si sushi :)) )
Ok eu prima data ma gandesc la jocurile video japoneze apoi la desene Anime...Tipic ,nu?

Asa ca tot vorbrind de Anime-uri mai jos aveti cateva desene facute pe calculator(le-am ales pe acestea fiindca cele facute de mana sunt cu sutele...:| )din cate se poate vedea...

Vedeti ,Anime-uri...












Aww...Arata ca niste mici papusele.






Urechea arata destul de ciutat.Parca e un tunel ...dar na.


John sau Edward?Mie mi se pare mai mult John.




Asta mi se pare de-a dreptul superba...
De asemenea am gasit ceva mai interesant .Da-ti click AICI.
                                                                    ....   si AICI....
                                                                    ....si AICI...
                                                                    ...siiii AICI...-bine asta arata putin straniu...



Cam atat.
Peace out,Kate!
(Asta e un mic bonus...Si mi se pare asa de ADORABIL..voi ce credeti?)

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase!

    Din pozele de aici 3, 6 si ultima sunt favoritele mele. Not too into animes, lol!

    E super site-ul acela in care iti arata cum s-a desenat!


    P.S. Hey! Nu ratati sansele de a castiga Google Hangouts cu fratii Jedward! A fost unul insa ei spuneau ca poate mai fac...

    Enjoy life and be jepic!

    RăspundețiȘtergere