miercuri, 25 aprilie 2012

Jumatate din Jedward in Bravo=:D

Poate va intrebati de ce jumatate si va voi raspunde.Doar jumatate pentru ca doar John a aparut in revista in josul paginii unde chiar ma asteptam sa fie pentru ca nu mai era nimic despre ei la care sa se gandeasca redactorii sa scrie(desi stiu eu o mie de noi vesti).Sa fi scris ca au un nou album era fara nici un sens pentru ca la noi nu apare,iar prea multi fani nu sunt,deci unele persoane care ar fi citit Bravo ar fi rupt pagina,poate...sau ar fi spus ce baieti draguti:D...sau cine mai sunt si astea?Dar macara au aparut si e destul.John a fost ca exemplu pentru persoanele care iubesc animalele gen papagali si soparle(asta i-a iesit lui Kate),mie mi-a iesit B. din pacate desi mie nu imi plac animalele din acea categorie....am avut un papagal care a zburat si am mai avut un papagal pe care mama mi l-a pierdut deci mi se potrivesc papagalii daca am avut doi plus ca am raspuns la intrebari crezand ca ma duc la John si apoi nu am refacut jocul(din plictiseala),dar destul despre mine ci faceti si voi jocul sper sa aveti mai mult noroc ca mine.Si apropo ar fi fost frumos la A. sa il puna pe Edward care are o pisica care ar fi intrat in categoria iubitorilor de animale de la punctul A.(daca la acea categorie ar fi ales o pisica(ca si animal simplu) nu un caine).Noroc!!!

Peace out!!!
By Johanna=:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu